ساخت نرم افزار بدون کد نویسی
ساخت نرم افزار بدون کد نویسی ساخت نرم افزار بدون کد نویسی هنگام تهیه برنامه ،
تجربه کدگذاری لزوماً از قبل ضروری نیست ، بنابراین هرگز نترسید.
جاناتان گریچان ، یکی از بنیانگذاران و رئیس بازاریابی موسس ، می گوید:
“مردم … اساساً فقدان این استعداد فنی را بهانه می کنند تا شروع نکنند ،
در حقیقت ، این وضعیت مرغ و تخم مرغ است.
” موسسه “بسیاری از مردم فکر می کنند ،” من تا زمانی که بنیانگذار فنی را نداشته باشم ،
نمی توانم تجارت را شروع کنم – نمی توانم آن را راه اندازی کنم “، اما در واقع ،
شما م founderسس فنی را پیدا نمی کنید مگر اینکه شروع به ایجاد تجارت کنید ”
بسیاری از بنیانگذاران فناوری برای اولین بار فکر می کنند که باید بلافاصله تیمی پیدا کنند ،
اما در مراحل اولیه ، حیاتی ترین قسمت کار شما مفهوم محصول است.
گروه تیما
منتظر معرفی یک بنیانگذار فنی باشید تا زمانی که درک عمیقی از بازار خود داشته باشید –
زیرا این درک باید به شما اطلاع دهد که می خواهید با چه کسی شریک شوید
و مهارتهایی را که به دنبال آن هستید.
مأموریت شما هنگام ساخت یک برنامه: به جهانیان – و به سرمایه گذاران و مشتریان بالقوه ثابت کنید –
که ایده خوبی برای تجارت دارید. راب بیدرمن ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ، می گوید اگرچه مهم است
که نشان دهیم مردم در نهایت مایل به پرداخت پول برای ایده برنامه شما هستند ،
بیشتر به ایجاد یک محصول کاملا ضروری برای بازار خود تمرکز کنید
تا درآمدزایی دقیقاً خارج از دروازه. فن آوری های Catalant.
این راهنمای راهنمای شما برای ایجاد ایده تجاری شماست – از شناسایی مخاطبان تا ایجاد برنامه شما.
مدیرعامل Perksy
ایده خود را محدود کنید و روی مسئله ای که حل می کنید تمرکز کنید.
قبل از اینکه نادیا مصری ، بنیانگذار و مدیرعامل Perksy ، شرکت خود را به خدمت بگیرد ،
وی در تحقیق در مورد صنعت بینش مصرف کننده و بازار هدف خود:
نسل هزاره و نسل Z Z کبوتر شد. قبل از اینکه با ایجاد برنامه خود جلو بروید ،
باید Intel کلیدی را جمع آوری کنید ، از جمله نقاط قوت و ضعف محصولات رقابتی.
فقط به این دلیل که چیز بزرگی را خواب دیده اید به این معنی نیست که شخص دیگری ایده مشابهی نداشته است – و زودتر آنرا داشته است.
مصری می گوید: “مردم … می ترسند که در مورد رقابت خود صحبت کنند.
” “رقابت عالی است – مفهومی را تأیید می کند.
من فکر می کنم یک سطح سالم وجود دارد: رقابت زیاد به این معنی است
که بازار بیش از حد اشباع شده است. رقابت کافی ممکن است
ایده برنامه خود انجام دهید.
به این معنی باشد که ایده آنقدرها هم قابل اجرا نیست. ” او می گوید ،
البته ، هرگونه تعمیم گسترده را با یک دانه نمک انجام دهید.
اگر رقابت را بزرگتر کنید و بدانید که می توانید کاری متفاوت انجام دهید
تا ارزش بیشتری را برای کاربر نهایی خود فراهم کنید ، یک شانس جنگ دارید.
اطمینان حاصل کنید که محصول یا خدمات بالقوه شما چیزی است
که خودتان به آن نیاز دارید و می خواهید و مقدار زیادی تحقیق برای تأیید ایده برنامه خود انجام دهید.
گرچان می گوید در حالی که این ایده را محدود می کنید ،
هدف خود را “حل یک مشکل برای یک مشتری با یک ویژگی قاتل” قرار دهید.
برنامه هایی که سعی می کنند تعداد زیادی از مشکلات را حل کنند ،
اغلب بیش از حد به خود می گیرند – یا آنها به خصوص به راحتی هیچ یک از مشکلات را حل نمی کنند،
یا هیچ یک از مشکلات از اهمیت خاصی برخوردار نیستند.
به این فکر کنید که چه چیزی باعث می شود خودتان این برنامه را بارگیری کنید و –
این نکته کلیدی است – آن را روی تلفن خود نگه دارید.
روش دیگری برای اندیشیدن درباره مشکلی که حل می کنید:
مسیر خود در توسعه محصول استفاده کنید.
“نقطه درد مشتری” را در نظر بگیرید. از خود بپرسید چه برنامه ای برای رفع درد مشتری نیاز به چه کاری دارد ،
سپس نیازهای اصلی آن راه حل را در نظر بگیرید – مواردی که بدون آن ارزش صفر ندارد.
بر حل این یک مسئله به طرز باورنکردنی تمرکز کنید و هنگامی که این کار را انجام دهید ،
“در نهایت مشتریان اساساً به شما کمک می کنند نقشه راه محصول خود را تعیین کنید”.
درخواست هایی برای افزودن ویژگی های خاص دریافت خواهید کرد
و می توانید از آنها برای کمک به ترسیم مسیر خود در توسعه محصول استفاده کنید.
مرتبط: راهنمای مبتدیان برای شروع و بازاریابی یک برنامه
مخاطب خود را مشخص کنید و تقاضا را امتحان کنید.
بگذارید بگوییم شما 10 ایده تجاری دارید و می دانید که احتمال اینکه فقط یکی از آنها موفقیت آمیز باشد
وجود دارد. آیا یکی را به صورت تصادفی انتخاب می کنید و بدون انجام تحقیقات خود ، بود
جه آن را تأمین می کنید؟ یا آیا تمام تلاش خود را می کنید
تا پیش بینی کنید که کدام یک از آنها دوام بیشتری دارند ،
سپس وقت ، انرژی و پول خود را پشت سر بگذارید؟ در یک سناریوی فرضی ، گفتن مورد دوم آسان است.
اما به محض اینکه یک ایده کسب و کار فناوری به دست آوردید ،
این وسوسه روانی ایجاد می شود که همه چیز را پشت سر بگذارید و توسعه دهندگان را از ابتدا استخدام کنید.
دانشکده بازرگانی
الکساندر کوان ، استاد مدیریت فنی در دانشکده بازرگانی دانشگاه ویرجینیا می گوید:
“این مانند رفتن به کازینو است.” “این هیجان انگیز است – شما احساس می کنید
در حال چرخیدن تاس هستید و می بینید چه اتفاقی می افتد.
اما واقعیت این است که وقتی می توانید به خودتان 5 تاس بدهید ،
یک تاس تاس می دهید و این یک اشتباه بزرگ است. ”
برای ارزیابی اینکه آیا شما یک ایده دارید کافی نیست ؟
با ما تماس بگیرید تا بتوانیم در کسب کار ایده شما به شما کمک کنیم …
پس مسند سازی کنید و اماده ایجاد ی ایده نرم افزاری باشید…