طراحی قفل نرم افزاری

در گروه نرم افزاری تهران تیما با بهترین کیفیت انجام میشود.

از یک رو با نمونه کارهای کامل با قابلیت مانیتورینگ و سریال فعال سازی یا با کد ملی و اشتراک زمانی ساخته شده است .

گروه تیما با واحد های طراحی سایت ، طراحی گرافیک لوگو موشین و… خدمات ارائه میدهد.

طراحی پنل قفل نرم افزاری تهران

برای جلوگیری از کپی شدن محتوای خود یا بالا بردن امنیت فایل ها با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت یا نرم افزار از یک رو لوگو یک نیاز برای تمام کسب کار های امروز نیاز است.

طراحی سایت ارزان یا توافقی را با ما تجربه کنید.

طراحی نرم افزار بدون واسطه با گروه تیما در تهران ، تبریز ، قم ، قزوین بدون واسطه.

طراحی قفل نرم افزاری تهران ، در کل طراحی آن در هر گروهی راحل های دارد هر یک ممکن است باگ ها یا ایراد های داشته باشد که در طی سال ها مشخص شود .

اما ترکیب آن باسیستم های مانیتورینگ تهران تیما کامل میشود و باعث میشود روی نرم افزار های خود با سیستم XM8 کنترل کامل تری داشته باشید و اگر دوست داشتید با سیستم بلادرنگ و زدرنگ ، به صورت ویژه روی هر کاربر کنترل داشته باشید.

اگر  نیاز به توضیحات داشید همین الان با ما تماس بگیرید…

در زمان طراحی برخی از نرم افزار ها:

یک شکاف اساسی بین وعده ها و واقعیت وجود دارد ، بنابراین ، به عنوان جزئیات بیشتر درخواست های نرم افزار ، ممکن است تصمیم بگیرید که برنامه خود را از ابتدا توسعه دهید.

چه از یک تیم توسعه نرم افزار داخلی استفاده کنید و چه از راه حل شخص ثالث ، پروژه های نرم افزاری نگرانی های خاص خود را دارند. ما مراحل و مراحل زیر را برای موفقیت در انجام یک پروژه توسعه نرم افزار برای کسب و کار کوچک شما مرور خواهیم کرد.

چرخه عمر توسعه نرم افزار (SDLC) به جای فرآیندهای تکرار شونده معمول در انواع دیگر پروژه ها ، از روش آبشار استفاده می کند که یک رویکرد تکرار شونده گام به گام است. روش شش مرحله ای SDLC به برنامه نویسان اجازه می دهد تا بر نتایج مورد انتظار کاربر تمرکز کنند.

چرخه عمر پروژه نرم افزار به کاربران نهایی نیاز دارد تا نیازها و انتظارات خود را به روشنی مشخص کنند. در غیر این صورت ، بازگشت به عقب برای تغییر یا گسترش دامنه پروژه می تواند منجر به از دست رفتن زمان قابل توجهی شود.

پروژه های توسعه نرم افزار به طور فزاینده ای از روش چابک استفاده می کنند ، که انعطاف پذیرتر و تغییر پذیر است

هنگام مدیریت یک پروژه نرم افزاری چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

قبل و حین انجام هر پروژه توسعه نرم افزار به این ملاحظات توجه داشته باشید تا بازده سرمایه گذاری خود را به حداکثر برسانید.

 

1. انجام یک مطالعه امکان سنجی اولیه

بسیاری از پروژه ها نیازهای واضحی را با نتایج قابل مشاهده آسان برطرف می کنند: ساخت سد ، راه اندازی سیستم تجارت الکترونیکی یا توسعه و اجرای یک کمپین بازاریابی. بسته به انتظارات کاربر نهایی ، تحویل نرم افزار ممکن است گیج کننده باشد. پس مستندات و تحقیقات را انجام دهید!

یک مطالعه امکان سنجی می تواند به رفع مشکلات احتمالی قبل از شروع پروژه کمک کند. آیا انتظارات کاربر واقع بینانه است؟ نیاز کاربر در مقابل خواسته چیست و چه هزینه ای دارد؟ پروژه شما نباید چرخ را دوباره اختراع کند ، بنابراین آیا نرم افزار موجودی وجود دارد که نیازهای کاربر را برآورده کند؟

2. بدتر از این بهتر است!

اصل توسعه نرم افزار “بدتر بهتر است” بیان می کند که کیفیت به طور خودکار با عملکرد افزایش نمی یابد زیرا در برخی موارد ، عملکرد کاهش یافته (“بدتر”) به قابلیت استفاده ترجیح داده می شود (“بهتر”). یک نتیجه نهایی “ساده نگه داشتن آن احمقانه است” (KISS).

Scope creep بسیاری از پروژه های توسعه نرم افزار را از رده خارج می کند ، بنابراین هر دو اصل را بخاطر بسپارید. به جای تلاش برای گشودن در هر درخواست و ویژگی ممکن ، روی حداقل عملکرد لازم برای رسیدن به اهداف تعریف شده خود تمرکز کنید.

3. از یک تیم متقابل استفاده کنید…

ممکن است بخواهید گروهی از برنامه نویسان را در اتاق حبس کنید تا زمانی که آنها با یک پروژه نرم افزاری به پایان برسند (یا رباتی را بسازند که بتواند این کار را برای آنها انجام دهد) ، اما یک تیم متقابل عملکرد نتایج بهتری را ارائه می دهد.

فراتر از مدیر پروژه و رمزگذاران ، اعضای تیم ماهر در تجزیه و تحلیل کسب و کار ، تجربه کاربر ، انطباق مقررات و امنیت داده را در آن بگنجانید. دیدگاه های آنها یک نمای کلی از پروژه را ارائه می دهد و به جلوگیری از تفکر گروهی کمک می کند .

چگونه می توان به طور کارآمد یک پروژه نرم افزاری را مدیریت کرد

براساس موسسه مدیریت پروژه (PMI( ، 14٪ از پروژه های فن آوری اطلاعات (IT) کاملاً شکست می خورند ، 31٪ به اهداف خود نمی رسند ، 43٪ بیش از بودجه می پردازند و 49٪ پس از برنامه به پایان می رسند. با این مراحل برای مدیریت پروژه نرم افزار خود ، داستان موفقیت خود را ایجاد کنید.

مرحله 1: یک برنامه دقیق ایجاد کنید

هنگامی که مطالعه امکان سنجی شما نشان داد پروژه شما واقع بینانه است و نیازی برآورده نشده را برآورده می کند ، برنامه ریزی مدیریت پروژه IT خود را آغاز کنید . اهداف ، فرایندها و مسئولیت های مشخص شده پروژه شما را به جلو سوق می دهد و از عقبگرد جلوگیری می کند.

نکات برنامه ریزی مدیریت پروژه

• هوشمند باشید: اهداف ، برنامه ها ، برنامه های تخصیص منابع و سایر عناصر پروژه را مشخص ، قابل اندازه گیری ، قابل دستیابی ، واقع بینانه و به موقع تنظیم کنید (SMART). کمی تلاش پیشرو برای تعریف فعالیت ها و نتایج خود می تواند به شما کمک کند تا بعداً در روند توسعه از سردرد جلوگیری کنید.

• مشخصات مورد نیاز نرم افزار (SRS) را بنویسید: یک سند تصویب شده SRS مانع از بروز هرگونه اختلاف نظر آینده در مورد قابل تحویل تیم شما در مقابل انتظارات اصلی می شود.

• از نرم افزار مدیریت پروژه استفاده کنید: پروژه های توسعه نرم افزار برای مدیریت به صورت موقت بسیار پیچیده هستند. در عوض ، از برنامه مدیریت پروژه (یا نرم افزار نمودار گانت) برای برنامه ریزی ، مدیریت ارتباطات پروژه و پیگیری هزینه ها استفاده کنید.

نرم افزار برای مدیریت پروژه نمای کلی از پیشرفت تیم شما را فراهم می کند و بیشتر برنامه ها شامل یک برنامه مدیریت پروژه هستند که امکان پیگیری پروژه را از هرجای دیگر فراهم می کند.

مرحله 2: برنامه نویسان نرم افزاری مناسب را استخدام کنید

“برنامه نویسی” اصطلاح جذابی است که فعالیتهای گوناگون طراحان و رمزگذاران نرم افزار شما را در حین توسعه منعکس نمی کند.

• تجربه کاربر (UX): منطق و طرح محیط کاربر

• رابط کاربری (UI): نمایش تصویری محیط کاربر

• Back end: عناصر برنامه نویسی سمت سرور

• Front Front: عناصر برنامه نویسی رو به مشتری

• دسک تاپ: برنامه هایی که روی دسک تاپ شما اجرا می شوند

• موبایل: برنامه هایی که بطور طبیعی در دستگاه های تلفن همراه اجرا می شوند

• مهندس توسعه نرم افزار در آزمون (SDET): برنامه هایی که برای آزمایش برنامه های در حال توسعه نوشته شده اند

برخی از برنامه نویسان باتجربه در زمینه های مختلف برنامه نویسی تبحر دارند ، اما از استخدام متخصصان برای تهیه کد متفرقه مورد نیاز پروژه خود دریغ نکنید.

مرحله 3: تست ، آزمایش ، آزمایش
آزمایش مشخص می کند که به دلیل اقدامات کاربر یا مشکلات کلی عملکرد ، نرم افزار شما در چه مکانی ممکن است خراب شود یا خواهد شد. یک طرح آزمایشی با استفاده از یک اسکریپت آزمون رسمی ، داده های سازگار و عملیاتی را برای ایجاد تغییرات و به روزرسانی های لازم تولید می کند.

آزمون دارای دو دسته اساسی است:

• تست عملکرد: روشی که ویژگی های نرم افزار در آزمون ها با استفاده از ورودی های خاص و بررسی خروجی های حاصل انجام می شود.

• تست غیر کاربردی: روشی که نرم افزار مستقل از ویژگی های فردی در شرایط مختلف آزمایش مانند بار ، فشار ، قابلیت اطمینان و امنیت عمل می کند.

در هر گروه تست ، آزمایشات تخصصی تر مانند رگرسیون یا تست امنیتی داده های عملکرد گسترده ای را ارائه می دهند.

آزمایش هرگز یک فعالیت تک و انجام شده نیست. برای نظارت بر عملکرد نرم افزار و شناسایی مشکلات احتمالی قبل از تأثیر آنها بر کاربر ، آزمایش در حال انجام قبل و بعد از انتشار لازم است.

مرحله 4: پیاده سازی و ادغام
پیاده سازی نرم افزار برای ادغام با شبکه های سازمانی و کاربران نهایی به روشی ساخت یافته نیاز دارد. شما نمی خواهید نرم افزار جدید شما خراب شود و نمی خواهید روی عملکرد سایر سیستم ها و برنامه ها تأثیر بگذارد.

• از یک روش مرحله ای استفاده کنید: همه ویژگی های نرم افزار را بطور همزمان پخش نکنید ، مخصوصاً برای آزمایش اولیه کاربر. یک رویکرد مرحله ای به شما امکان می دهد قبل از افزودن ویژگی های بیشتر ، عملکرد پایه را معرفی کرده و عملکرد را بررسی کنید.

• استفاده از آزمایشگرهای بتا: گروهی از کاربران نهایی بتا را با سطح مهارت های مختلف انتخاب کنید. همه کاربران ، صرف نظر از دانش و توانایی ، باید از نرم افزار شما استفاده کنند ، بنابراین برای جلوگیری از بروز مسائل واضح در مراحل بعدی ، در همان اوایل درخواست ورودی آنها را بگیرید.

برخی آزمایشات با ایجاد م componentsلفه های نرم افزاری مختلف انجام می شود ، اما مهمترین آزمایش شما با قرار گرفتن مرحله نرم افزار در یک محیط کنترل شده کاربر انجام می شود.

مرحله 5: بررسی عملکرد (AAR)
بعید است اولین پروژه توسعه نرم افزار شما آخرین باشد. یک گزارش مدیریت پروژه ترمینال که آنچه را که در یک بررسی پس از اقدام (AAR) خوب و نه چندان خوب کار کرده است ، ضبط می کند برای پروژه های آینده بسیار مهم است.

دو نوع اطلاعات جمع آوری کنید:

• کمی: این داده های هدف بصورت عددی بیان می شوند و شامل اندازه گیری هایی مانند روزهای قبل / عقب مانده برنامه برای نقاط عطف پروژه ، هزینه های واقعی در مقابل بودجه پیش بینی شده و امتیازات رضایت مشتری (CSAT) برای آخرین نرم افزارهای تحویل پذیر است.

• کیفی: این داده های ذهنی براساس ویژگی ها یا روندهای مختلف طبقه بندی می شود و شامل پاسخ اعضای تیم و سهامداران به س -الات باز است که از طریق نظرسنجی ، مصاحبه های فردی یا جلسات گروهی پرسیده می شود.

آموزه های شما برای پروژه های آینده به دو دسته تقسیم می شوند: چه چیزی را نگه دارید و چه چیزی را باید تغییر دهید. یک فرآیند AAR به جای تجربه کردن ، توانایی مدیریت پروژه شما را افزایش می دهد ، همانطور که یوگی بررا ، بزرگ بیس بال گفت ، وقتی مسائل مختلفی در چندین پروژه ظاهر می شود ، “Déjà vu all over again”

کار را برنامه ریزی کنید و برنامه خود را عملی کنید
پروژه های طراحی و توسعه نرم افزار ملاحظات منحصر به فردی فراتر از اصول مدیریت پروژه دارند . این نگرانی ها غیرقابل حل نیستند ، و مدیریت موثر پروژه های نرم افزاری به برنامه ریزی دقیق ، همکاری و ارتباطات برمی گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی قفل نرم افزاری

مشاوره تلفنی
حساب کاربری
سبد خرید
جستجو
cropped-logo.png

Registration option not enabled in your general settings.

cropped-logo.png
[df-form]